عاشقی تنها با قلبی پر از حرفای نگفته ...

قالب پرشین بلاگ


عاشقی تنها با قلبی پر از حرفای نگفته ...
گاهی اوقات میشه که نمیتونی حرف دلت رو بزنی .. اینجوری میشه که همیشه حرفت رو تو دلت میمونه و میشه جایگاهی واسه حرفای نگفته و دیگه جایی واسه عشق کسی و جایی واسه دوست داشتن کسی نداری
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقی تنها با دلی خون........ و آدرس lovely-72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خیال می کردم اگر دوباره ببینمت
با یک سیلی آبدار خواهمت شکست..
                       اما ...
زمان گذشت و سر انجام یک روز دیدمت
و ناگهان بغضم در گلو شکست..!!

دوباره عود میکند عفونتِ لذیذِ خاطراتِ تو!

کرخت میشوم

بغض میکنم

سست میشوم.

گول میزنم خودم را

که لیاقت مرا نداشت...!

ایـــن روز هـــا دلگرمـــی مــــی خـــوام

وگـــر نـــه چیــزی که زیـــاده ،

ســرگرمی ...

نگران نباش

حال دلم خوب است !!!

نه از شیطنت های کودکانه اش خبری هست...

نه از شیون های مداومش
،
به وقت ِ خواستن ِ تو …

آرام

جوری که نبینی و نشنوی

گوشه ای نشسته ،

و رویاهایش را به خاک می سپارد...



نظرات شما عزیزان:

mehrshiiiiid
ساعت3:31---10 ارديبهشت 1391
salam fateme jan webet aliye azizam matlabash khyli ghashangan khyli ba ehsase 99 az 100

علی بی همتا
ساعت9:23---27 بهمن 1390
سلام وبلاگ تو هم زیباس اما نه به زیبایی دلت........... موفق باشی . ممنون که بهم سرزدی بازم بیا........

mehraban
ساعت16:47---23 بهمن 1390
دل قوی دار
به زودی باران
این پاره خطهای موازی خیس
اندوه چسبیده به پنجره را
خواهد شست .....

آپم.....


امير حسين
ساعت17:26---16 بهمن 1390
خيلي ممنون كه به من سر زدي عزيزم راستي اسمت خيلي قشنگه خوش به حالت

Morteza
ساعت20:15---15 بهمن 1390
عالی بود واقعا وبلاگت قشنگه. بهت تبریک میگم

arezoo
ساعت10:24---15 بهمن 1390
زندکی گل زردی است به نام غم فریاد عاشقی است به نام محبت مروارید گران بهایی است به اشک دوستی دو معشوق است به نام عشق



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:56 ] [ fatemeh ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید...من این وبلاگ رو درست کردم واسه تنهایی خودم خوشحال میشم بیا سر بزنی ونظراتتون رو بگید ...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 296
بازدید کل : 76605
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1

آرشیو کد آهنگ

تبادل لینک

خرید بک لینک